Σύμφωνα με τα δεδομένα της GfK, η Vivo είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία κινητών τηλεφώνων στην Ινδία. Ξεπέρασε κατά πολύ τον ρυθμό ανάπτυξης της υπόλοιπης αγοράς πέρυσι.Από τον Ιανουάριο του 2018 μέχρι τον Ιανουάριο του 2019, η Vivo πούλησε 60,9% περισσότερες συσκευές και αύξησε τον τζίρο της κατά 63,2%. Για να συγκρίνουμε αυτά με τα νούμερα με την υπόλοιπη αγορά της χώρας, ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν 14,2% και ο τζίρος αυξήθηκε κατά 16,8%.
Η εταιρεία παρουσίασε πολύ ισχυρή πορεία το τελευταίο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Η σειρά των τηλεφώνων Y-series κυριάρχησε στην κατηγορία «κάτω από ΙΝR 20.000” ενώ η V-series κατατρόπωσε τους αντιπάλους της στην ανώτερη κατηγορία, με αιχμή του δώρατος το Vivo V15 Pro.
Το προσφάτως ανακοινωθέν Vivo V15 Pro έγινε το smartphone με τις γρηγορότερες πωλήσεις στην ιστορία της σειράς V.
Ο Director of Brand Strategy της Vivo για την Ινδία ανακοίνωσε:
Στη Vivo είμαστε δεσμευμένοι ως προς την ικανοποίηση των καταναλωτών μας μέσω πρωτοπόρων προϊόντων, πάντα σε συνδυασμό με μια επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Αυτή η προσέγγιση μας έχει βοηθήσει για να αποκτήσουμε ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς και μια αλματώδη αύξηση. Είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε να επιτύχουμε σημαντικά επιτεύγματα, κάτι που ισχυροποιεί την δέσμευσή μας προς την αγορά της Ινδίας.
-----------Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώμπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google Newsγια νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μαςστο Telegram.
-----------