Για όσους δεν παρακολουθούν την αγορά στα social media τους τελευταίους μήνες, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εφαρμογές ήταν το Clubhouse. Είναι μια «αίθουσα συνομιλίας» μόνο με ήχο και προς το παρόν απαιτεί πρόσκληση για συμμετοχή. Είναι επίσης διαθέσιμο μόνο για iOS ενώ μια έκδοση για Android αναμένεται εδώ και μήνες. Η νέα εφαρμογή έχει τραβήξει την προσοχή των λάθος ανθρώπων που θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Clubhouse για μερικά άσχημα σχέδια τους. Πριν λίγες μέρες ψεύτικες διαφημίσεις στο Facebook προσπάθησαν να καλέσουν μελλοντικά θύματα να ενταχθούν σε ένα ανύπαρκτο Clubhouse για υπολογιστή. Η εγγραφή για αυτό το ψεύτικο λογισμικό είχε ως αποτέλεσμα την αποστολή κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές των χρηστών.
Το Clubhouse απάντησε λέγοντας ότι δεν υπέστη παραβίαση δεδομένων και ότι ορισμένες από τις πληροφορίες που υποτίθεται ότι διέρρευσαν ήταν διαθέσιμες δωρεάν μέσω του API της εταιρείας! Αυτό από μόνο του θέτει μερικές ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική απορρήτου των χρηστών που έχει τεθεί σε εφαρμογή από την εφαρμογή. Γιατί θα πρέπει να είναι διαθέσιμα όλα αυτά τα δεδομένα (δεν περιλαμβάνονται οικονομικές πληροφορίες όπως αριθμοί πιστωτικών καρτών); Το Cybernews προτείνει ότι πρέπει να προσέχετε την ύπαρξη ύποπτων μηνυμάτων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού «ψαρέματος» και αιτημάτων σύνδεσης. Δημιουργήστε ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης και σκεφτείτε τη χρήση ενός διαχειριστή κωδικών πρόσβασης. Πάντα να χρησιμοποιείτε εξουσιοδότηση δύο παραγόντων (2FA) για όλους τους διαδικτυακούς λογαριασμούς σας.
-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google Newsγια νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μαςστο Telegram.
-----------