Η Xiaomi ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 10.000 SU7 τον Σεπτέμβριο, καθιστώντας τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα για την επίτευξη του στόχου. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τον ακριβή αριθμό, αλλά μόνο επιβεβαίωσε ότι ξεπέρασε το όριο των 10.000. Ο αρχικός στόχος του 2024 για τη Xiaomi ήταν να παραδώσει 100.000 μοντέλα SU7 και εάν η αυτοκινητοβιομηχανία μπορέσει να συμβαδίσει με την παραγωγή, πιθανότατα θα το πετύχει μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου ή τον Νοέμβριο. Η εταιρεία ενημέρωσε πρόσφατα τον στόχο σε 120.000 παραδόσεις και είπε ότι αναμένει να παραδώσει περισσότερα από 20.000 οχήματα τον Οκτώβριο. Έχει ήδη καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να ενισχύσει την παραγωγή και οι πρόσφατες βελτιστοποιήσεις παραγωγής φαίνεται ότι είχαν αποτέλεσμα. Επιπλέον, η εταιρεία έχει σχέδια να αποκαλύψει το επόμενο μοντέλο της, το οποίο θα είναι ουσιαστικά ένα SU7 σε μορφή SUV, σύμφωνα με πρόσφατες κατασκοπευτικές λήψεις.
Xiaomi SU7 Ultra: κυκλοφορεί το πρώτο τρίμηνο του 2025
Η Xiaomi κατέπληξε τον κόσμο με το SU7, το πρώτο της EV (και το πρώτο της αυτοκίνητο γενικά), το οποίο συνεχίζει να ξεπερνά τις προσδοκίες πωλήσεων και να αναγκάζει την εταιρεία να αυξήσει τους στόχους πωλήσεών της. Και μετά, η Xiaomi κατέπληξε τον κόσμο και πάλι, τον περασμένο μήνα, με το πρωτότυπο/concept υπεραυτοκίνητου SU7 Ultra των 1.548 ίππων.
Λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη του SU7 Ultra, η Xiaomi έριξε άλλη μια βόμβα: το SU7 Ultra έρχεται, ως νόμιμο μοντέλο παραγωγής δρόμου, το πρώτο εξάμηνο του επόμενου έτους. Σήμερα, ο CEO της Xiaomi, Lei Jun, περιόρισε περαιτέρω το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας. Αποδεικνύεται ότι το μοντέλο παραγωγής του SU7 Ultra πρόκειται στην πραγματικότητα να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2025, δηλαδή μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου.
Το SU7 Ultra θα φτάσει στα χέρια των πελατών με μια «λειτουργία αρχαρίων», η οποία θα απαιτήσει από τους νέους ιδιοκτήτες να περάσουν από μια σταδιακή εξέταση του είδους, προκειμένου να ξεκλειδώσουν την πλήρη απόδοση του αυτοκινήτου, είπε ο Lei. Αυτό γίνεται ως προφύλαξη ασφαλείας προκειμένου να προστατεύονται βασικά οι πρόθυμοι αλλά άπειροι πελάτες από τον εαυτό τους, υποθέτουμε. Το αυτοκίνητο δεν είναι εύκολο στην οδήγηση. Έχει 1.548 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 1,97 δευτερόλεπτα, από 0 στα 200 km/h σε 5,96 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα πάνω από 350 km/h.
Το μοντέλο παραγωγής θα έχει την ίδια δομή πλαισίου, τους ίδιους τρεις κινητήρες και την ίδια μπαταρία με το πρωτότυπο. Θα είναι “ελαφρώς ακριβό” σύμφωνα με τον Lei, αλλά όχι πολύ. Λαμβάνοντας υπόψη πόσο προσιτό είναι το SU7 για αυτό που παίρνετε, ακούγεται πραγματικά πολύ συναρπαστικό!
----------- Μπορεί να λάβουμε ένα μικρό ποσοστό εάν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο και αγοράσετε κάποιο προϊόν. Για περισσότερες λεπτομέρειες, εδώμπορείτε να μάθετε πώς χρησιμοποιούμε τους συνδέσμους συνεργατών. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη.-----------
Ακολουθήστε το Gizchina Greece στο Google Newsγια νέα και ειδήσεις στον χώρο της τεχνολογίας. Αν ψάχνετε HOT προσφορές και κουπόνια για κινητά και gadgets, κάντε εγγραφή στο κανάλι μαςστο Telegram.
-----------